C01. PEACE
C02. ENVIRONMENT & SUSTAINABILITY C03. HUMAN RIGHTS, JUSTICE & STRONG INSTITUTIONS C04. EDUCATION: QUALITY, CIVIC & SOCIAL EDUCATION C05. GENDER EQUALITY & LGBTQ RIGHTS C06. POVERTY & HUNGER C07. HEALTH & WELL-BEING C08. CHILDREN: HEALTH/SAFETY/HAPPINESS C09. PROSPERITY: ECONOMIC GROWTH, INNOVATIONS, INDUSTRY C10. ANIMAL CARE & PROTECTION C11. ARTS AND CULTURE C12. PARTNERSHIP FOR THE GOALS C13. LOCAL SOLUTIONSPEACE
Ініціативи проти війни, агресії, геноциду, злочинів проти людства, включаючи поточну ситуацію війни в Україні.
Сприяння мирним та інклюзивним суспільствам для сталого розвитку.
Включає: зменшення насильства, боротьбу зі злочинністю та тероризмом; боротьбу з організованою злочинністю та незаконними потоками фінансів і зброї тощо.
Рекламні ролики, створені для телебачення, кіно, інтернету, мобільних пристроїв, зовнішніх медіа тощо.
Роботи мають демонструвати оригінальність ідеї та її втілення, досконалість сторітелінгу за допомогою фільму чи відео.
Обов`язкові матеріали: відеоролик тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Книги, газети, журнали, календарі, як у друкованому форматі, так і цифрові матеріали. А також:
- комерційні публікації (книги та журнали, створені для комерційних або рекламних цілей, для збільшення впізнаваності бренду/ініціативи/проекту.)
- digital-публікації (публікації, що створені спеціально для digital платформ, включаючи електронні книги та цифрові журнали)
- рекламно-інформаційні матеріали: брошури, буклети, тощо.
Роботи мають демонструвати оригінальність та досконалість креативних ідей у друкованих медіа та ЗМІ.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Можуть використовуватися різні медіа носії, але саме в якості зовнішньої реклами. Використання публічних місць для комунікації бренду/ініціативи/проекти, включаючи: рекламні щити, плакати, транзитна реклама, нестандартна зовнішня реклама, цифрові екрани, публічні заходи, громадські місця, P.O.P. & у магазині і т. д.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи повинні продемонструвати влучні ідеї використання звуку. Роботи, в яких замість візуального представлення використовується техніка звукової передачі повідомлення бренду/ініціативи/проекту. Це можуть бути рекламні радіо ролики, радіопередачі, подкасти, стрімінги/трансляції, а також аудіоконтент для завантаження.
Категорія може включати використання аудіо інструментів в різних медіа каналах.
Обов`язкові матеріали: sound video тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Роботи, в яких унікальна візуальна айдентика призводить до розпізнавання або розуміння бренду/ініціативи/проекту аудиторією. Включає різноманітні напрями дизайну: логотипи, корпоративний брендинг, плакати, ілюстрації, дизайн книг, багатосторінкових, періодичних видань та інших рекламних матеріалів, а також - data visualisation, діджитал дизайн, дизайн навколишнього середовища, motion дизайн тощо.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Веб-сайти, мобільні додатки, банерна реклама, мультимедіа чи інші технології. Придатними платформами для таких робіт можуть бути: планшети, комп’ютери, натільні технології ("розумний" одяг, аксесуари, девайси), цифрові екрани та мобільні телефони.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Реклама через соціальні мережі. Роботи, що поширюють повідомлення бренду/ініціативи/проекту через публічний шерінг, коментарі та висловлення думок та генерацію контенту. Результати вимірюються охопленням переглядів, лайками, репостами, коментарями, згенерованим користувачами контентом тощо. Можуть бути креативні рішення, які використовують Facebook, Instagram, Twitter, а також інфлюєнсерів (зірки/знаменитості, амбасадор бренду/ініціативи/проекту, лідер думок) для збільшення залучення аудиторії.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Кампанії з використанням комплексу різних медіа-каналів (як мінімум 3 різних носія), які будуть оцінюватися, базуючись на тому, наскільки успішно були інтегровані вибрані елементи або канали під час кампанії. Включає інтегровану онлайн-кампанію.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Роботи, в яких успішно продемонстровано досвід спілкування, відносин споживача з брендом/ініціативою, показано всі точки взаємодії, які привели до збільшення впізнаваності бренду/організації/ініціативи і до успіху проекту.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Кампанії, програми і тактики, які активно залучають споживачів/аудиторію і демонструють високий рівень стратегічного планування, креативності та результатів. Роботи спрямовані на створення і збереження довіри і взаєморозуміння між брендами або організаціями і їх громадськістю/аудиторією.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Кампанії, в яких продемонстрована успішна робота із залучення конкретної цільової аудиторії, розвиток відносин зі споживачем/аудиторією і отримання вимірюваних результатів.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).