Early Birds Deadline на КМФР 2023 – 1 лютого

05 грудня 2022 р.

Триває реєстрація робіт на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023. Роботи, що спрямовані на вирішення соціальних, етичних, екологічних та інших суспільно значущих питань, можна подати на вигідних умовах до початку лютого 2023 року.

КМФР є частиною проєкту Ukrainian Creative Stories 2023, головний меседж якого “Make the world a better place” закликає креативників у всьому світі усвідомити важливість робити світ кращим, безпечнішим, толерантнішим, відповідальнішим через креативні комунікації. Тож у 2023 році КМФР присвячено лише суспільно значущим комунікаціям, які представлені у 13 конкурсах фестивалю.

Early Birds Deadline триває до 1 лютого 2023 включно та надає вигідні фінансові умови для українських та іноземних учасників. Члени ВРК ще можуть в межах цього дедлайну подавати свої роботи безкоштовно. Також діють знижки для індустріальних асоціацій. Інформація про дедлайни та вартість дивиться на сайті UCS

Особливе місце в сезоні 2023 року посідає конкурс PEACE. Подача робіт на цей конкурс є безкоштовною, як для українських, так і для міжнародних учасників аж до фінального дедлайну. 

У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були створені/виконані/реалізовані з січня 2022 по травень 2023 року включно.
Концепти, open-brief роботи та нереалізовані матеріали до участі не приймаються, за виключенням конкурсу PEACE.

Долучайтесь до створення креативних комунікацій, що роблять світ кращим!

Чекаємо на ваші роботи на КМФР 2023!

|en

Наш веб-сайт використовує cookies для того, щоб зробити перегляд сайту кращим для вас. Користуючись нашим сайтом ви погоджуєтесь на використання cookies. Більше про Cookies

Погодитися