Голосування “Gradus від народу” від UCS та Gradus Research

25 березня 2020

Голосування “Gradus від народу” від UCS та Gradus Research

Ukrainian Creative Stories в партнерстві з Gradus Research запустять голосування за найбільш креативну рекламу на думку споживачів “Gradus від народу”.

 

Проєкти, які реалізовані в Україні та українськими агентствами та які будуть подані на конкурси Ukrainian Creative Stories, а саме ADC*UA Awards 2020 та Ukrainian Design: The Very Best Of 2020, зможуть взяти участь в голосуванні “Gradus від народу”.

 

Спеціальний проєкт покликаний розповісти про те, чим живуть українські рекламісти та що український споживач вважає справжнім рекламним шедевром.

 

Голосування матиме дві категорії – відео ролики (Film) та принти (Print). Організатори UCS разом з командою Gradus Research відберуть роботи, які ввійдуть до голосування.

 

У народному голосуванні “Gradus від народу” пересічні українці зможуть віддати голоси за найкращі роботи. Автори найкращих робіт, які набрали найбільше голосів по результатам голосування в категоріях Film та Print, отримають можливість провести безкоштовне маркетингове опитування своїх споживачів в компанії Gradus (ЦА: люди у віці 18-60, міста 50тис+; анкета до 10ти питань; розмір вибірки до 500 респондентів, термін – до кінця 2020 року).

 

Коментує Євгенія Близнюк, CEO & Founder, Gradus Research: “Gradus Research – інноваційні маркетингові дослідження в мобільному додатку. Завдяки високій пенетрації смартфонів в Україні, яка складаємо в середньому 70% і досягає 80% у великих містах, проведення досліджень в мобільному додатку стали сьогодні реальністю не тільки для Штатів, але вже і для України. Так як телефон практично для всіх поколінь став продовженням руки, респонденти проходять опитування у зручний для себе час, їхні відповіді не спотворюються і не прикрашаються, так як дотримується конфіденційність, швидкість проходження опитування з використанням анкет для самозаповнення в два рази швидша, ніж при опитуваннях face-to-face або телефонних інтерв'ю. Автоматизація збору даних дозволяє проводити опитування в мінімальні терміни - поле близько 1000 респондентів закривається менш ніж за добу. Зараз для українського бізнесу як і для Аліси "щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше" – тому Gradus завдяки своїй швидкості став затребуваним багатьма клієнтами для тестування гіпотез, ідей, упаковок, іміджів, рекламних комунікацій тощо”.

 

Голосування буде запущене на початку травня серед респондентів у мобільному додатку  https://gradus.app/uk/.

 

Переможці будуть визначені на основі результатів опитування та будуть анонсовані в кінці травня.

 

Тому радимо поспішити з реєстрацією робіт на конкурсні програми 2020 – ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of. Найближчий дедлайн – 5 квітня, а фінальний прийом робіт – 24 квітня. Реєстрація відкрита на офіційних сайтах awards.adc.ua та design-awards.com.ua.

02 червня 2020

Результати для video production студій за підсумками Ukrainian Creative Awards 2020

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки конкурсів Ukrainian Creative Awards 2020 для продакшн-студій України.

01 червня 2020

ВРК представляє Національний рейтинг креативності та майстерності сезону 2020

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств сезону 2020. Найкреативнішим агентством країни стало ISD Group.

29 травня 2020

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проект #Date_With_Art, створений агентством Postmen.