Знайомтесь з клієнтським журі та журі маркетингових інновацій КМФР 2020

17 квітня 2020

Знайомтесь з клієнтським журі та журі маркетингових інновацій КМФР 2020

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив членів журі Індустріального конкурсу та журі конкурсу Маркетингових інновацій. Команди суддів КМФР 2020 сформовано – в конкурсній програмі буде працювати 6 складів журі, з яких 4 – міжнародних. Фінальний дедлайн прийому конкурсних робіт уже наступного тижня – 24 квітня.

 

Клієнтський склад сформований з рекламодавців – маркетинг директорів і маркетинг фахівців провідних компаній, які нагородять кращі індустріальні рішення галузі. Судді оцінять креативність та оригінальність творчих рішень конкурсних робіт в таких дисциплінарних розрізах, як Film, Print & Publishing, OOH, Radio&Audio, Digital & Mobile, Advertising Campaigns.

 

В команді журі Індустріального конкурсу будуть працювати:

  • Віолета Титаренко, CMO, Luxoptica – Голова журі
  • Наталія Байдала, директор з маркетингу та комунікацій Mastercard в Україні та Молдові
  • Ярослав Чепурняк, Head of Content and Creative, Comfy
  • Антон Панасенко, директор з маркетингу Carlsberg Ukraine
  • Людмила Кривко, Chief Marketing Officer Cyprus, Parimatch
  • Олена Миронова, директор з питань дослідження телевізійної аудиторії, Індустріальний Телевізійний Комітет

 

Конкурс Маркетингові інновації – це національній конкурс, який проводиться з 2014 року, до участі допускаються інноваційні проекти, реалізовані в Україні.

 

Члени журі конкурсу Маркетингових інновацій виберуть найбільш інноваційні проекти в галузі маркетингових комунікацій. Вони оцінять творчий і нестандартний підхід, а також застосування інноваційних інструментів у рекламних кампаніях, що в комплексі покаже максимальну віддачу від нового комунікаційного рішення.

 

Конкурсні роботи Маркетингових інновацій оцінять:

  • Михайло Траверсе, Strategy Director, ISD Group – Голова журі
  • Ірина Муштіна, CEO, CF.Digital
  • Юрій Гладкий, співзасновник та CEO, GRAPE Ukraine
  • Владислав Місіюк, керівника діджитал комунікацій Allo
  • Євген Гаврилюк, Acquisition and Brand Leader, LetyShops
  • Сергій Костя, Regional Marketing Manager, Bolt

 

На 21-му КМФР конкурсні роботи учасників оцінюють 6 команд журі: 4 з них – міжнародні судді, 1 склад представників як зі сторони рекламодавця, так і зі сторони агентств, діяльність яких пов’язана з маркетинговими інноваціями, і 1 клієнтський склад журі. Раніше на сайті були опубліковані члени міжнародного журі: FILM, RADIO&AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN JURY, FILM CRAFT JURY, DIGITAL&MOBILE, MEDIA, BRANDED CONTENT&STORYTELLING JURY, DESIGN&BRANDING, PRINT, OOH JURY.

 

У учасників конкурсної програми є унікальна можливість подати роботи в конкурси, які оцінює міжнародне журі, а також в Індустріальний конкурс, де членами журі є клієнти. І порівняти думки та оцінки міжнародних представників рекламного ринку та українських клієнтів. Для українських учасників це шанс не лише отримати нагороду і підняти позицію в рейтингу креативності та майстерності, а й шанс подвоїти свої нагороди та отримати нагороду і свого майбутнього (чому б ні) клієнта.

 

Прийом робіт відкритий на офіційному сайті kiaf.com.ua. Фінальний дедлайн – 24 квітня. Саме тому оргкомітет рекомендує поспішити з оформленням і завантаженням ваших найкреативніших кейсів.

02 червня 2020

Результати для video production студій за підсумками Ukrainian Creative Awards 2020

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки конкурсів Ukrainian Creative Awards 2020 для продакшн-студій України.

01 червня 2020

ВРК представляє Національний рейтинг креативності та майстерності сезону 2020

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки Національного рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств сезону 2020. Найкреативнішим агентством країни стало ISD Group.

29 травня 2020

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проект #Date_With_Art, створений агентством Postmen.