«Рефреш» Ukrainian Creative Awards

3 лютого 2020

«Рефреш» Ukrainian Creative Awards

ВРК об'єднала молодих спеціалістів, щоб оновити Ukrainian Creative Awards і перетворити на Ukrainian Creative Stories.

 

Швидкість, з якою змінюється все у нашому світі, реально космічна. Те, що ще вчора здавалось новаторським, сьогодні може безнадійно застаріти, якщо не вливати в нього свіжу кров, не підживлювати новими ідеями майже кожну хвилину. Все змінюється, але швидше всього змінюється ринок креативу. Тому що саме він задає тон і створює тренди. А вже згодом підтягуються всі інші.

 

Ukrainian Creative Awards – платформа, що об'єднала найвідоміші фестивалі на рекламному ринку України і найкреативніших людей країни, щоб звести креатив в ранг національної ідеї – сьогодні стає все креативнішою. Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) залучила до оновлення свого дітища одразу декілька команд молодих спеціалістів, що мають новий погляд на заходи та фестивалі.

 

razom communications

 

“Найяскравіші заходи поступово почали змінювати формат. Рекламний ринок – не виняток. Сьогодні на фестивалях є не лише спеціалізований контент, а й інтертеймент. На наш погляд, саме такий підхід найбільш перспективний і дозволяє залучити як рекламістів, так і просто креативних людей з усієї України”

 

Ukrlogika 

 

“Ukrlogika об'єднує технології та креатив в маркетингу. Ми з радістю готові зробити свій внесок у розвиток креативної ІТ індустрії і подбати про те, аби оновлення фестивалю пройшло технологічно і результативно. Немає нічого неможливого, особливо в ІТ”

 

Flow Communications

 

“Ми вдячні за надану можливість взяти участь у проекті Ukrainian Creative Stories. Це велика честь і відповідальність – робити івент і рекламу для людей, які спеціалізуються на івентах і рекламі. Поставлена планка дуже висока, але ми впевнені, що у нас все вийде”

 

Doris Advertising

 

“Будучи постійними учасниками заходів ВРК у різних позиціях – від глядачів до призерів – ми з натхненням сприйняли запрошення стати партнерами в дизайнерському супроводі нового формату фестивалю. «Ukrainian Creative Stories» – важлива подія для українського рекламного ринку, брендинг та айдентика – одні з основних компетенцій «Doris Advertising» і ми докладемо максимум зусиль, аби презентувати оновлення фестивалю на належному рівні”

 

Передусім, Ukrainian Creative Awards змінює назву: з 2020 року щорічний івент матиме назву Ukrainian Creative Stories.

 

За потужною заявкою підуть і інші креативні і організаційні рішення. Молоді команди і ВРК обіцяють поступово знайомити нас зі своїми ідеями, які вони хочуть втілити на Ukrainian Creative Stories.


 

27 лютого 2020

Знайомтесь з Design журі КМФР 2020

Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами оголошує перші імена міжнародного журі Design & Branding, Print, OOH. У цьому році вибирати найкреативніші дизайн-проекти будуть фахівці з Європи, Азії та Північної Америки.

26 лютого 2020

Діджіталізейшн. UCS доповниться цифровими активностями

Ukrlogika розповіли про digital-розробках, які наповнять Ukrainian Creative Stories.

12 лютого 2020

Ukrainian Creative Stories проходитиме в UBI Conference Hall

Всеукраїнська рекламна коаліція анонсувала локацію Ukrainian Creative Stories.